§1. ZASADY OGÓLNE
1.Każdy członek Klubu działa w grze mając na uwadze przede wszystkim dobro Klubu.
2. Dla zapewnienia możliwie najlepszej komunikacji wewnątrz Klubu każdy członek musi posiadać konto na Facebook+Messenger oraz dołączyć do klubowej grupy zamkniętej (czas na dopisanie się nowych 3 dni od momentu przystąpienia).
§2. SPRZEDAŻ/KUPNO TOWARÓW
1. Towar wystawiony przez gracza A z wyraźnie wskazanym odbiorcą-graczem B: przedmioty należą wyłącznie dla gracza B i tylko on może je pobrać od gracza A, chyba, że wcześniej na czacie zrezygnuje z towaru.
2. Towar wystawiony przez gracza A z komentarzem na czacie, że każdy może sobie je pobrać: przedmioty może pobrać dowolny gracz z klubu w myśl zasady kto pierwszy ten lepszy.
3. W pozostałych przypadkach gdy podczas odwiedzin gracza B u gracza A, gracz B widzi wystawiony przez gracza A jakiś towar, a nie było nic pisane na czacie, że przedmioty te można sobie pobrać: UPRZEDNIO korzystając z czatu pyta gracza A, czy może je pobrać, a dopiero po jego akceptacji i zgodzie je pobiera. NIE DOPUSZCZALNYM jest przypadek pobrania towaru bez wcześniejszego zapytania i będzie traktowany jako kradzież.
W przypadku nie zastosowania się do powyższych punktów, gracz który zostanie na tym przyłapany, ma w określonym-wskazanym czasie oddać zabrane niesłusznie towary w cenie w której je pobrał i złożyć obietnicę, że przypadek taki z jego udziałem nie będzie już miał miejsca. Jeśli tego nie uczyni w zadanym czasie zostanie wydalony z klubu
§3. PODSTAWOWE ZASADY W CZASIE WOJNY
1. Kiedy nasze miasto zostanie zaatakowane przez przeciwnika NIE naprawiamy uszkodzeń zanim znajdziemy się „w bańce” (pod osłoną tarczy). Każde takie naprawianie sprawia, że przeciwnik zdobywa na naprawiającym się delikwencie dodatkowe punkty. O tym, że znajdujemy się pod osłoną tarczy (w bańce) poznać można po niebieskiej oblamówce wokół krawędzi ekranu, bądź też w ekranie bitwy na pasku wskazującym ilość uszkodzonych budynków-jest niebieski wiecej we wpisie NISZCZYCIEL TARCZ – OTWIERACZ
2. Jeśli znajdziemy się już w bańce (pod osłoną tarczy) nie wychodzimy spod niej jeśli nie mamy zamiaru walczyć lub też zanim nie osiągniemy maksymalnego poziomu energii. Wyjście spod bańki (spod osłony tarczy) następuje wtedy kiedy naprawiony zostanie przez nas ostatni uszkodzony w wojnie budynek oznaczony ikoną zielonego kasku. Ilość uszkodzonych i naprawionych budynków możemy zawsze sprawdzić w ekranie bitwy w lewym górnym rogu, powinien wskazywać wartość niższą niż limit aktywacji dla danej areny. Aktualną ilość energii potrzebną do ataku sprawdzamy w ekranie bitwy na pasku w prawym górnym rogu. Dopiero jeśli osiągnie on wartość maksymalną (12/12) wtedy naprawiamy ostatni uszkodzony budynek i wychodzimy spod bańki.
3. Po wyjściu spod bańki (osłony tarczy) staramy się wykonać atak tak by możliwie jak najszybciej zużyć w całości zgromadzoną energię. Przed wyjściem spod bańki planujemy atak – czym chcemy zaatakować, kogo i jak to zrobić by zużyć całą pulę 12 punktów energii – następnie zaraz po wyjściu spod bańki, bez zbędnej zwłoki przeprowadzamy atak. Często zdarza się, że przeciwnik stara się nas skontrować, tzn. zaraz po wyjściu spod osłony tarczy wykonać atak na tyle szybko, by ktoś z nas nie zdążył zaatakować wcale lub wykonać tylko jeden atak – w ten sposób zdobywa na nas dodatkową ilość punktów. Niedopuszczalne są więc przykładowe sytuacje jak wyjście spod bańki i zaatakowanie raz kartą „Dłonie Zagłady” (8 punktów energii) i potem czekanie, aż energia odnowi nam się na kolejny atak tą samą kartą. W tym czasie przeciwnik może przeprowadzić kontratak, a my zamiast zarobić punkty za pełne 12 punktów energii, mamy odpowiednio mniej punktów.
4. Przed przeprowadzeniem ataku i/lub wyjściem spod bańki (osłony tarczy) czytamy czat w grze! Nie chcemy sytuacji, że ktoś najpierw wyjdzie spod bańki i zaatakuje przeciwnika, a dopiero później (jeśli w ogóle to zrobi) sobie przeczyta informację na czacie, że nie wychodzimy spod baniek i bierzemy przeciwnika na wyczekanie.
Wszystkie powyższe zasady mogą zostać zawieszone TYLKO i WYŁĄCZNIE w przypadku gdy osoba odpowiedzialna za koordynację działań wojennych o tym zadecyduje. Jeśli taki fakt nie nastąpi – przestrzeganie tych trzech zasad jest absolutnie obligatoryjne dla każdego z graczy. Ich nieprzestrzeganie może w konsekwencji skutkować naganą, a w przypadku ich notorycznego łamania – relegowaniem delikwenta z Klubu.
§4. MINIMALNA ILOŚĆ PUNKTÓW W RYWALIZACJI BURMISTRZÓW (CONTEST OF MAYORS)
By wyeliminować nieaktywnych graczy do odwołania wprowadza się minimalną ilość punktów do zdobycia przez każdego z graczy w rywalizacji burmistrzów – 5000 (słownie: pięć tysięcy punktów). W każdy poniedziałek, po zakończeniu aktualnej rywalizacji burmistrzów Zarząd klubu będzie sprawdzał osiągniętą przez graczy ilość punktów, w przypadku braku jakiejkolwiek aktywności ze strony gracza – może on zostać wydalony z klubu. Oczywiście jak najbardziej dopuszczamy możliwość zwolnienia gracza od konieczności wypełnienia wymagań w przypadkach losowych (np. choroba, wyjazd służbowy, zagraniczny, przyjazd babci ze Stanów, utopienie telefonu w toalecie etc.) – należy jednak wcześniej poinformować o tym Zarząd klubu.
W przypadku wojen klubowych ZNIESIONY zostaje wymóg minimalnej ilości punktów zdobytych przez członków Klubu. Z uwagi na różne okoliczności i przeciwników jacy się nam trafiają – wojny mają być dla nas przede wszystkim rozrywką i okazją do zdobycia dodatkowych skrzynek z kartami.
Zarząd Klubu