wyzwanie klubowe

Oto garść kilku pomysłów na łatwiejsze ogarnięcie zadań w burmistrzach. Na pewno wiele z nich jest oczywistych, jednak mogą być ciekawą podpowiedzią lub punktem do przemyślenia i ulepszenia strategii dla początkujących graczy. Być może nieco ułatwią też zarządzanie zadaniami osobom bardziej zaawansowanym, ale grającym nieregularnie. Pomysły podzielone są tematycznie.

Wiele zadań da się wykonywać równolegle, jednak w tym samym czasie można mieć aktywne tylko jedno. Trzeba więc starać się tak przygotować kolejkę zadań do wykonania, żeby zadania się uzupełniały się w miarę możliwości, bądź czekały tylko „na odbiór”.

Na dole strony podane są linki z omówieniem konkretnych typów zadań.

Rywalizacja burmistrzów jest związana z wyzwaniem klubowym, w którym cały zespół pracuje na wspólny sukces. I nawet jeśli nie poszczęści nam się w indywidualnej rywalizacji, mamy nadal szansę na ciekawe nagrody ze zdobytej wspólnym wysiłkiem skrzyni. Warunkiem jest zdobycie przez gracza minimum 3000 punktów w danym tygodniu.

  • Pospolita skrzynia: 10 dolarów i niespodzianka (wymaga zdobycia przez wszystkich graczy danego klubu 50 tys punktów)
  • Niepospolita skrzynia: 20 dolarów, 1 złoty bilet, 3 niespodzianki (wymaga zdobycia wspólnie 150 tys punktów)
  • Rzadka skrzynia: 30 dolarów, 2 złote bilety, 6 niespodzianek (wymaga zdobycia wspólnie 300 tys punktów)
  • Epicka skrzynia: 50 dolarów, 3 złote bilety, 9 niespodzianek (wymaga zdobycia wspólnie 600 tys punktów)
  • Legendarna skrzynia: 120 dolarów, 4 złote bilety, 15 niespodzianek (wymaga zdobycia wspólnie 1,5 mln punktów)

Fabryki

Rozszerzenia

Wywołaj katastrofę

Napraw strefy po katastrofie

Zsyłaj katastrofy na potwora

Złote klucze

Simoleony

Simoleony regionalne

Dostawy towarów

Ulepsz atrakcję

Ulepsz katastrofę

Rozbuduj budynek

Dostarczaj serie w centrum eksportu

Zdobywaj punkty epickie

Ataki wojenne, użycie wzmacniaczy